I love you




Jag hatar att jag ligger uppe och funderar på framtiden som gör att jag inte kan sova. Minnst av allt vill jag befinna mig i skolan just nu. Måste plugga plugga plugga!

Att åka tillbaka till Oman och be Marosh som är från Slovakien att han ska sätta på Kom igen Lena på karaokekvällen och flippa ur totalt med hjälp av en nyfunnen vän vid namn Rebecca. Att avsluta karaokekvällen med en duett med tidigare nämd slovakier. Dans dans dans tills fötterna värker med Rebecca och spendera resten av kvällen på en bar tillsammans med sina storebröder och Rebecca, med sjungandes, lättklädda filipinskor där man blir uppbjuden av en onykter muslim som tror att min bror är min pojkvän. Sedan dansa ytterliggare, till dancing queen och upptäcka att Abba faktiskt sjunger om Rebecca, som är sjutton år.
När man sedan börjar röra sig mot rummet på natten tillsammans med sina storebröder, då ringer man till sin allra bästa vän och blir varm av lycka samtidigt som det är värme i natten. Det vore perfekt just nu, helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: hedvig

jag älskar dig, och en sak vi måste göra tillsammans.

är att upptäcka världen.

2009-12-13 @ 12:32:49
URL: http://fordomsfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0