ska ut och dra en jojk nu då

när den personen som alltid säger att man klarar allt, som förstår och som tycker att man är bra säger att han ska flytta till hongkong inom ett år så bara går det inte att hålla tillbaka tårarna. och jag kan bara inte förstå varför folk man tycker om ska försvinna jämt, helatiden. tröstäter mängder av kolhydrater för att bygga upp underhudsfettet så att jag är redo inför denna kyla som komma skall. ikväll var vi hos oscar och det kompenserade upp dagens tråkiga besked. de är fina, de! veckan har gått läskigt fort och jag längtar tills imorgon. då ska jag se the Ark!

Kommentarer
Postat av: annika

så läskigt fina. pusspådig

2011-09-16 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0