stormande tisdag

vill spy på hur mycket jag hatar rutiner, att göra samma sak dag ut och dag in. undrar på riktigt verkligen varför jag går natur. jag har verkligen insett att jag inte är lagd för kemi och matte. det bara är så. jag pluggar och pluggar, men det ger sig inte. jag är verkligen inte gjord för det. nog ett av mina största misslyckanden någonsin. man skulle gått estet. vanlig estet eller sam.

man borde inte spendera två timmar på gymmet en måndagskväll. då är man d.ö.d. i kroppen. hoppas att sjutton för lite gott med sig och att någonting händer.

update: ursäkta för mitt patetiska gnällande. skulle verkligen inte vara tänkt att få er deprimerade, utan bara få mig själv att känna mig lite sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0