Dag 3 – EFIT (ett-foto-i-timmen)

förbered er på universums mest långtråkiga inlägg.

klockan noll åtta noll noll:

vaknar och inser att jag måste ta och städa rummet ikväll.

klockan nio:
går till bussen och åker buss (mycket ledsen för bildlöst klockslag)

klockan fem i tio:

promenera från roslagsnäsby trafikplats och mötas av denna vackra byggnad.

klockan elva:

äta lunch och ha kriskmöte i pianorummet.

klockan tolv:
ha musikteori (bildlöst klockslag)

klockan ett:
ha matematik kurs c (bildlöst klockslag)

klockan två:

(tog en kula för dig). hänga i centralhallen och äta kulor i väntan på svenskalektion.

klockan tre:

skriva resereportage i biblioteket, samt spana mellen hyllor. kvart över var det dags för luciarep...

klockan fyra:

färdig med sången, och fann denna i centralhallen (observera att jag känner mig tom och eländig och det känns som att jag har tusen saker att berätta för elin och vendela när vi inte har lektioner tillsammans. det vill säga jag musik och de foto). fysik/matematiksstudier spenderade vi vår tid med.

klockan fem:

packa ihop formelsamling, skrivblock, uppgiftsbok och grafräknare och bege sig mot kära roslagsnäsby trafikplats igen.

klockan sex:

komma hem, lägga sig i soffan med naturgodis och sunes jul och äta pannkaksmiddag.

klockan sju:

prata i telefon med min pojk, och sticka en smula. började med denna stickning för två år sedan och aldrig blir jag klar...

klockan åtta:

min torsdagskvällsvana är att alltid tvätta, torktumla och mangla mina lakan så att man vaknar upp på fredagen i rena lakan. även detta hände ikväll. (ja, sedan duschade jag osv men jag brukar inte ta kort på sådant).

klockan nio:

slås av hur stökig min bokhylla är, så då rensade jag den på tio minuter.

det var min jättespännande dag!


Kommentarer
Postat av: annika

hahahha tog en kula för dig hahahha bäst

2011-11-24 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0