i will be popular, min favoritlåt nu

som ni kanske märkt idag, så är det djurtema på bloggen idag! visst är det kul :)
djur utsrålar lycka, och att få sitta och mysa med en liten filur såsom en katt, häst eller kanske en liten råtta är någonting som verkligen ger mig energi till att orka med dagen.

vilket är erat favoritdjur, djurälskare? älskar ni djur lika mycket som jag gör? släng iväg en liten kommentar. OBS! bara seriösa svar från RIKTIGA djurälskare, inga som bara låtsas.


lägger in en fin bild på mig och min STÖRSTA idol eric saade. jag var verkligen lycklig i detta moment.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är as svårt att välja men jag älskar katter och typ fästingar kan skriva sen igen när jag kommit på

2011-05-06 @ 12:53:13
Postat av: Anonym

när jag har bestämt mig asså XD

2011-05-06 @ 12:53:34
Postat av: jasmine

hahahahahhahahahaahahaahhaha

2011-05-06 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0