hon känner inte igen mig, nej åren har nog slitit, hårdare på mig

vaknar av solen, har shorts för första gånger för i år i skolan, somnar i solen på håltimmen i min ensamhet, har världens mysigaste raster med venne och elin, springer allt vad jag kan från tekniska högskolan till odenplan för att inse att jag inte har någon sånglektion, köper en glass som tröst, införskaffar mig i nya löparskor, springer med mamma, kollar på när bästa jonathan är med på arga snickaren, lär in cirkus trettio låtar att sjunga och spela tills på lördag, och äter favoritmoghrabiasallad. ganska fest dag ändå.

på lördag ska jag sjunga på ett bröllop där jag ska spela och sjunga vad jag vill i en och en halv timme. snälla, kom gärna med förslag på vad jag kan köra på.

är lite nervös, för plötsligt slog det mig, att jag faktiskt ska sjunga solo i konserthuset på söndag. har inte riktigt tänkt på det, förens nu. känns bra att jag alltid har sådan koll på saker...


Kommentarer
Postat av: venne

här är mina förslag jag tycker skulle passa på ett bröllop:

1. gubben i lådan ofc <3 <3 <3

2. dum av dig med daniel AR

3. från och med du

4. genom eld ("tror att det här kan vara börjar på nåt stort")

5. dreaming people (med jay smith)

6. bad romance med lady gaga

7. varje gång jag ser dig med lisa nilsson <3



jag skulle iallafall vilja att du spelade dem om det var jag som gifte mig, kan säga fler i skolan i morgon:)

2011-05-12 @ 23:01:30
Postat av: jassie

saknar dig också finaste. jävligt synd att det är äckligt mycket plugg nu de sista veckorna. känns lite såhär, "ses i sommar". vill ha lov nununu.

2011-05-15 @ 21:35:26
Postat av: annika

svar

jag vet, bästa bästa bästa. vi saknade dig när du hade åkt, hoppas det gick bra på bröllopet! jag och svea ska sova har vi sagt och du får såklart jättegärna sova med oss (kommer bli hur myz som helst så gör det!!). jag blir dock lite förvirrad av att vi bara är 5 tjejer från vallentuna och hur vi ska dela upp oss, men det löser sig alltid! vi kan bestämma det i morgon? :) PUSS

2011-05-15 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0