mobilt

idag var en fin dag. var trött och hängig hela dagen, men vendela började blöda näsblod så det var ju skoj. är inte alls posiriv på andras bekostnad. efter skolan impulsköpte jag mig en klänning och åkte till biscotti och fikade med hedvig och där fann vi även fredrik. hur fint som helst. ikväll träffade jag mina konfirmander och de är så otroligt goa hela bunten. underbart ledargäng och underbara konfirmander, gör att man längtar så till sommaren! nu är jag så trött så trött och ska somna i mina nytvättade och frasiga lakan. imorgon har vi aktivitetsdag i livskunskap, då vi ska prata om sex, porr och döden hela dagen. känns som en skum blandning om jag ska vara ärlig. puss och godnatt och ni är bra!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sex och döden.. det luktar nekrofili.

2011-03-15 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0