lucy in the sky



ser alltid lika liten ut...

försöker förtränga att jag har biologiprov på fredag för jag orkar verkligen inte. spelar mest på mitt nya piano, chillar i solen, fikar och träffar folk som är bättre än bra. jag och sofia åker till linköping nästa helg, och idag bokade jag och mamma hotell i Lund den femtonde till sextonde april. plötsligt blev allt överdrivet nervöst och verkligt. någonting som man väntat på i flera år. ([email protected])

jag behöver eran hjälp nu. jag tycker att alla som läser detta ska ge mig ett tips. om jag ska sjunga en låt som är fin, bra och innehåller ganska brett register, vilken låt ska jag sjunga då? vad tycker ni? är i behov av hjälp!

godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

idol?!?!?!?!?!??!?!

2011-03-24 @ 00:16:47
Postat av: Rebecca

Vad ska du göra?? :O

2011-03-24 @ 10:58:58
URL: http://ifyoureabird.blogg.se/
Postat av: Jasmine

åhh!!!!! lycka jättemycket till min vän. då är jag i norrköping och ser håkan, ska hålla tummarna megahårt.

2011-03-24 @ 15:09:49
Postat av: Anna moehoe

Jag vet inte vilken låt jag ska rösta för, tror du väljer bäst själv. Så hiiiiimlans kul att du ska söka!! om jag kommer på nån perfekt låt then I'll let you know bejb <3

2011-03-26 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0