klmqwdnqebfnpoqjwf

saker ni kanske inte visste men vill veta:

-antingen tycker jag att jag är absolut bäst i världen, eller så är jag sämt. då kan jag ingenting. på senare tid har det dock blivit så att jag mest är sämst med det är bara för att jag har vinterångest.
-jag har aldrig någonsin rökt en cigg och har inte någon plan för det heller då min morfar som var en av de personer jag stod närmast, dog i lungcancer år 2006 och det var det värsta jag varit med om.
-jag är nog ganska troende om man jämför med många andra tonåringar. det händer att jag ber och oftast får jag mina böner besvarade vilket gör att jag fortsätter tro. dock är jag inte säker på vilket sätt jag tror.
- har alltid haft lättare att umgås med vuxna än med ungdomar då jag tycker att det är så mycket lättare att bli tagen på rätt sätt (med tagen menar jag inte kroppsligt hehe).
- jag är dålig på att komma ihåg saker, till exempel medicin, men också skolböcker till skolan.
- jag gick ut grundskolan med 320 poäng och råsatsade i grundskolan, men så fort jag kom till gymnasiet tappade jag all studiemotivation och blir iprincip lycklig över ett G.
- den sjukaste och bästa vän jag har heter hedvig och är en sådan där människa som jag inte skulle vilja leva utan. hon är den människan jag har bäst, knäppast och roligast minnen med.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0