2011-01-04



saknar london en himla massa jättemycket och tänker att det gör inte så mycket för jag ska ju snart dit. med mamma igen. fin julklapp, nej finast.

gillar inte att sova själv när man sovit med någon jättemycket. ska upp tidigt, redan klockan sex och jag undrar för allt i världen vad jag gör uppe nu. gick ju och lade mig klockan halv elva...

måstemåste plugga imorgon efter min hjälpvisit hos mormor. kemiprovet lockar något oerhört, matten också. men vad gör man om man inte förstår någonting om alla dessa bindningar, eller dessa mattetermer och miniräknaren är inte heller jättelätt ska jag meddela.

nei, god natt nu.

Kommentarer
Postat av: jasmine

hör av dig om jag ska försöka hjälpa med ekvationerna. fast det är klart, du har ju naturmatte.

2011-01-04 @ 15:04:16
Postat av: /någon som inte öppnat matteboken

åhh söt!!!

NÄMEN vad KUL!!! när då??

2011-01-05 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0