vem är du? det är jag som är döden. har du kommit för att hämta mig? jag har länge gått vid din sida. det vet jag.



igår mådde jag skit hela dagen. min hals var ett krigsfält och trots att jag gick runt med jacka hela dagen så råfrös jag och sjukanmälde mig från datorkunskapen som var sista lektionen och gick med micke till doktorn för jag höll på att svimma. jag hade inte streptokocker eller halsfluss trodde han och sedan kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem och jag dog ett tag och min fina pojke tog hand om mig. sedan var min familj bjudna på middag till mickes familj och jag följde med trots mitt opigga tillstånd. mådde ännu sämre framt kvällen och åkte med mina föräldrar hem, för jag vill ju inte smitta min babe.
somnade på dirren och idag mår jag ännu sämre och har knappt någon röst, trettionio komma fem grader celsius feber, ont i hela kroppen, ett huvud som snart exploderar, en amanda som fryser ständigt och en hals som jag bara vill skära av.
mamma tror att jag har influensan och om så är fallet så börjar jag gråta, för på torsdag åker jag till london och då måste jag vara frisk.

hade en deadline klockan 23.59 igårkväll och självklart kunde jag inte skicka mitt arbeta då med tanke på hur jag mår/mådde. ska därför skriva klart det nu och skicka in snarast. lena brukar vara förstående så förhoppningsvis godkänner hon min anledning (okej, annars vore det illa tycker jag). nu ska jag fortsätta tycka synd om mig. fan också, jag behöver få vara frisk någon gång!!!!!

hoppas att ni lever väl!

Kommentarer
Postat av: vendela

amanda <3

2011-02-06 @ 22:26:29
Postat av: ebba

sv: Jaaa, jag vill! MEn då blir det helt impossible att sätta upp det!! :((

2011-02-07 @ 21:36:08
URL: http://rostich.blogg.se/
Postat av: j

åh, london!! krya.

2011-02-08 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0