notis


är mest trött på allt (okej skolan) och undrar när det ska bli mindre att göra. så mycket att göra och man kan inte ens sitta kvar i kulan efter skolan, för då har de stängt. pluggar för jäves och allt går skit ändå. snälla, om det finns någon eller någonting som skulle kunna göra allt lite enklare och lite mindre, gör det då. jag orkar inte bli utbränd. hur tänker lärarna när alla ger än läxor/inlämningar/prov/uppgifter osv? och hur ska man samtidigt kunna ha ett annat liv än skolan? är så trött. tacksam för svar.

Kommentarer
Postat av: Clara Carlberg

Amanda!



När jag läser det här önskar jag verkligen att jag kan hjälpa till. Jag vill tro att vi kan göra skillnad, så är är väl värt att försöka? Man måste bara komma på vad man vill ändra på, sen aldrig ge sig. Men du ska inte känna som du gör. Det är det inte värt. Om du behöver hjälp med något, planera, bara snacka, vad som helst så är det bara att säga till. Du är så bäst Amanda!



Puss Clara

2011-02-23 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0