gröna karuseller



(med tanke på klagomål över att jag inte uppdaterar denna blogg, så uppdaterar jag nu.)

i fredags fyllde mikael år och i torsdags kväll åkte jag hem till honom och överraskade. han blev lite rädd men mest glad. på dagen skrev jag två kassa prov och jag önskar av hela mitt hjärta att jag blir godkänd på det första och mer än godkän på det andra. på kvällen åkte och och babe till åkersberga, hem till samuel som också fyllde år och som hade fest och det var överdrivet bra. tills klockan var halv ett och vi ringde ambulansen.

igår var man pigg och kry och var uppe vid sju och tränade och var fräsch. nej okej där ljög jag. tvärtom. idag jobbade jag och kände mig duktig. ikväll har jag spelat piano och gitarr och ätit jättejättemycket och nu ska jag borsta tänderna och sova för imorgon är det min hatmorgon (= tyska8.20-morgon. blä)

ska kötta denna vecka med fysik- och tyskaprov och sedan bär det av till åre. svinbra!

Kommentarer
Postat av: vendela

jaaaa!!!!

2011-02-21 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0