foto av vendela med min kära iphone




om jag ska vara ärlig är jag väldigt bra på att se snäll/mysig/lugn/avslappnad/oskyldig osv osv ut.

idag var en bra dag, trots att jag hade både tyska- och fysikprov. så himla skönt nu när det iprincip redan är lov! jag och vendela åt massvis med pannkakor och fick uppleva petters vackra sång. en upplevelse i sig om man säger så (peby är bäst). (TILL MICKE: Petter sa att det mest genialiska program just nu är Mauro och Pluras kök, hur asbra är inte det?!?! och så sa han att han tycker att lars är mysig.)
ikväll har jag sett treornas konsert och de var så fantastiskt bra och nu känner man pressen att leverera.

på lördag åker jag för övrigt till åre och det blir fett.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: mistah M

tell me about it! du har ju iaf två år på dig att bli asbra! våran är nästa år.. mamma mia!

2011-02-25 @ 16:38:02
Postat av: vendela

copyright...

2011-02-25 @ 20:25:40
Postat av: vendela

NÄÄ men jaa det har du rätt i, söt kan tilläggas!!

2011-02-25 @ 20:26:44
Postat av: Clara Carlberg

Åh, jag skulle ge vad som helst för att höra petters sång!! Njut av lovet och åre nu, ha det BÄST! Puss på dig!

2011-02-26 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0