chabba, mobilbloggar!!!

befinner mig i åre just nu och har det råbra. är så trött och vill mest sova just nu för jag orkar knappt hålla ögonen uppe. snart ska vi ha åråd och jag hoppas att jag inte nomineras för att ha gjort något pinsamt i skidbacken. men jag ligger lågt under dagarna (detvillsäga utmanar inte ödet). om man får flest röster, så får man en reflexväst med en övningskörningsskylt på, samt en kobjällra att ha runt halsen. man måste sedan åka med dessa saker dagen därpå. hejdå. ps. vendela hälsar till bloggen. hejhej!

Kommentarer
Postat av: joel

Hej

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-03-01 @ 03:31:13
URL: http://mjukvara.se
Postat av: Sannie

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 @ 11:34:38
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: jasmine

svar,

jag med. jag vill ha lov och oc och how i met your mother och vår och sommar. det enda jag har tillgång till nu är oc, och himym. fast inte den säsongen jag vill.

2011-03-06 @ 22:33:08
Postat av: vendela

hej bloggen!!!!

2011-03-07 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0