heiiiii kompis



Sitter hos min Micke, utan Micke och utan resterande av familjen. All by myself. Ganska mys om jag får säga det själv, fast ensamt. Imorse gick vi upp vid sex och var ute på hemligt uppdrag. Jag failade, men det är bara att göra om'et. Sedan åkte vi till täby och köpte lite saker och köpte med oss sushi och bento hem och ååååt. Det var mums och sedan somnade vi några timmar tror jag.

En liten sak. Igårkväll när vi var ute på promenad så började vi prata om 2012. Liksom tänk om det skulle hända och så, inte för att jag tror det men ni fattar. Vi såg massa sprickor i asfalten och jag kände att the end's near.

''Amanda, vilket datum 2012 skulle det ske?''
'' Hmmm, den tjugoförsta december.''
tystnad
Den tjugoförsta December 2012 ska vara våran tre-års-dag.
''Oh my, it's a sign!''

Vi blev lite rädda, eller iallafall jag men vi kan låtsas att det var båda. Jag rös genom hela kroppen.

Ska väl göra ett par distanstester, för det går bra nu, kompis det går bra nu.

Tjing tjing.


Kommentarer
Postat av: Ebba

åhhh tack mandii!



P.S menade du att det var fint det jag skrev om min broder? :)

2010-05-15 @ 22:08:30
URL: http://rostich.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Jääävlar det har du rätt i det tänkte jag verkligen inte på! :D

2010-05-16 @ 16:04:31
URL: http://rostich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0