amigos!

jag hatar att vara ordlös men samtidigt älskar jag det. för det finns två sorter. nu mår jag sådär fruktansvärt jävla bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. eller jo, jag vet ju vart. i din närhet såklart, för där är allt bra. nej inte bra, perfekt. du och jag, det vet du.
I SOMMAR SKA VI TILL SPANIEN.
ja, jag är skittrött och jag och mikael satt med min bostadsuppgift i fem timmar, och sedan jag dragit mamma för att hämta mig för att jag var så äckligt stressad så har jag suttit sedan dess. sammanlagt cirka åtta timmar. mattias sa att tre timmar skulle räcka, max. Ha! kul grabb det där. Nu har jag kramp och måste sova och tänka en snutt. jag gillar att tänka, väldigt mycket.
nej jag säger som min mikael skulle sagt '' amanda, gå och lägg dig. du börjar svamla nu igen, såsom du gör när du är xxxxxxxxx''. mogen brud_94 här som ttttyp svamlar galet.
men fa-an, nu är det dags för sängen. jag är bra ibland.

KYSS

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahahah "xxxxxxx", sommar 09?

2010-05-18 @ 21:10:46
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Jasmine

haha, såpass! fin cabaret igår vännen, mucho bra låt av dig och viggen. synd dock att din mikrofon inte fungerade när du sjöng grease-duetten med jonathan. pusspuss

2010-05-20 @ 20:43:22
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: Ebbsa!

sv: Åh, ja vet den e så fin :)

tack. Det e du med men det borde du redan veta <3

2010-05-23 @ 12:18:09
URL: http://rostich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0