..

Vill mest få mickes värme och gråta en skvätt för jag hatar dagar som denna. Vet inte vad det är, men det var länge sedan en dag var såhär dryg och jag likaså, utan anledning. Jag klarar inte av detta väder heller!
nej nu ska jag dra mig iväg på fotbollsträning och sedan tänker jag somna direkt när jag kommer hem så att den här helvetesdagen är borta.

ps. JAG KOM PÅ ATT JAG HAR EN ANLEDNING ATT VARA GLAD. Jag har aldrig tidigare skrivit ut betyg i en blogg men jag fick MVG på mitt intagningsprov på åva. Så jag hoppas att jag kommer in. Färdigskrytit. Heidå

Kommentarer
Postat av: Towe

GRATTIS

2010-03-26 @ 07:54:06
Postat av: jassiiiie

åååh du är så grym!

2010-03-28 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0