for trying to find the way back to what it's like to be young.




my boys.

Igår var en sjuhelvetes fin kväll för att citera min och hedvigs favoritfilm.
Jobbade och fick besök utav hedvig på eftermiddagen och satte oss på tunnelbanan och bara åkte, för vi orkade inget annat.
Johan fick oss till badis och där var det fett tufft.
Hade en fin kväll och det var kul att träffa mina gamla klasskamrater igen.
Drog vid tolv och sedan satt Hedvig och jag i mitt kök tills klockan två och gjorde inget men ändå mycket.
Den flickan är den bästa flickan jag vet, min älskade vän.

Idag har jag jobbat (nähä, vad cool du är?) och det kändes nästan som höst ute. 
Åkte hem och dog en stund i mitt rum, sedan var jag tillbaka igen. Märkligt!
Grät till så som i himelen eftersom den är så vacker. 
Åkte och hyrde shutter island och det var nog en av de absolut absurda men ändå mest fantastiska film jag någonsin sett.

Lägesuppdatering it is! Helt ärligt så vet jag att ni gillar det, annars skulle ni inte läsa (hehe).

God natt önskar eder Amanda af Larsson


Kommentarer
Postat av: Mr. M

Det finns få saker som är lika bra som att åka t-bana eller tåg överhuvudtaget på måfå.

2010-08-03 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0