gransnäs


första riktiga dagen knöt vi våra tröjor i smågrupper och lade i blå färg. Här kände vi knappt varandra, men det kändes ändå bra. Tänka sig att magkänsla stämmer så bra!

Dog lite över att hon var så söt. Med mario-tisha. Hon hade läst min blogg innan också, kommer så väl ihåg när hon berättade det.

Ungefär hälften av läger tre efter tre dagar.

Första gången Jocke spelade kom igen lena. Det blev ett antal gånger, vad jag minns.

Upptäckte folk med samma bäverintresse.

Lisa, en av de absolut snyggaste människor jag träffat.

finizar

min diskussionskompis Joel. Lärde mig en del av honom, faktiskt. (Erika, ledsen men du är skön).

mitt, kajsas och hedvigs ypperliga rum. Det var där man hängde, för det var så stort.

Vi hade aldrig miss gransnäs, men kolla på pojkarna. Vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta!

vet inte ens vad jag ska skriva, för herre vad fint vi hade det.

gruppfoto. Så jävla fina människor. Måste svära ibland för att det inte ska låta så otroligt klyshigt.

kärleksdagen

orkar inte fler nu.
alla som ska få åka dit i år, istället för mig.
ni är så lyckligt lottade ska ni veta!
puz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0