sommar



Sommaren 09
Den var så jävla bra. Helt galet bra. Kvällar och nätter som tillmestadels spenderades ute. Ett par dagar själv i mitt hus med Kp, Hedvig och Jasmine. Många minnen med mango och etcetra, ni vet. Holland med världens bästa lag. Träffade fina människor mest hela tiden. Sushi på skinnarviksberget. Kvällar och nätter i hufvudstaden. Suga på att åka skateboard. Chill dagar på jobbet där man kunde spendera tiden i solen. Vara vaken på dygnets alla ljusa timmar, det vill säga hela dygnen. Gransnäs, bästa plats jag varit på. Ännu mera fint folk. Missa sista bussen med Jasmine och vänta på fredde och alex klockan halv fyra. Vara med fina gransnästyper. Gitarrspel om nätterna på alla möjliga platser. Cykla. Våldgästa Jasmines hem. Skratt, tårar, ännu mera skratt, Jo tack, det var en jävla fin sommar.

Vad som gör min mer taggad är att sommaren 10 kommer bli minnst lika bra, MINNST!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja. Sommar 2009 var utöver det vanlig. Nu vill jag ha vår, så att det kan bli sommar igen å igen å igen.

2010-02-01 @ 10:28:05
URL: http://semeli.blogg.se/
Postat av: Jasmine

svar: TAAAACCCK!!!!



ÅH! Sommaren 09 var så jävla underbar. Men 2010 Amanda, det blir bättre. Taggad till tusen.

2010-02-01 @ 16:36:50
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: hedvig

HELT RÄTT!!!!

snubben på bilden har en fin plats i mitt ROOMIIE :)

2010-02-01 @ 17:58:24
URL: http://fordomsfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0