Lite sent



Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Konfirmerade mig, Var i Oman, bytte fotbollsklubb, fick poitiva besked från en audition, fick ett jobb, blev kär (är kär :)), var på festival (popaganda), sjöng solo på en begravning, lärde mig spela gitarr, lärde känna sjukt mycket folk, gjorde vissa saker som inte borde skrivas här med tanke på pappa typ alltid läser (förresten så är du dålig på att kommentera!!!), hade det bästa året i mitt liv!Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2010? Jag skulle bli bättre på att fotografera och utveckla sången, och dte tycker jag att jag gjort. Rulla ner för saker inför i år (dock kan jag inte kalla de för nyårslöften eftersom jag inte riktigt tror på det där med löften). Fick någon i din närhet barn? Nix Dog någon i din närhet? Dessvärre, ja.
Vilka länder besökte du? Finland, Danmark, Tyskland, Holland, Tyskland igen, Cypern och Oman.Vad skulle du vilja ha 2010 som du saknade 2009? Ganska självklart- tid! Vad var ditt största misslyckande? Att jag i våras var alldeles för naiv och min höftskada. Vems beteende förtjänade att firas? Micke Jarls och Sandra Åhmans. Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? pass
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Kläder, skor och väskor. Och käk! Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? Didn't we almost have it all- Timo Räisänen, alla låtar från gransnäs!
Bästa filmer 2009? Jag såg knappt på film, men helt klart the Pianist. Vad önskar du att du hade gjort mer av? Helt ärligt talat så vet jag inte, kanske spenderat mer tid med mina fina vänner (förlåt att jag var ganska osocial en viss tid, jag tror ni vet när).Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Varit för naiv med ord, köpt onödiga saker.Favorit-TV-program? Prison Break, som varje år.
Vilken var den bästa boken du läste? Vad gjorde du på din födelsedag? Blev överraskad av mina vänner, som sedan hade ordnat finaste festen åt mig med många fina människor och det var en sån jävla underbar kväll!
Hur skulle du beskriva din stil 2009? Tuff och Amanda?Hur höll du dig ifrån att bli galen? Musiken och mina fina vänner Vem saknade du 2009? MorfarVem var den bästa nya personen du träffade? Omöjligt att säga en! Alla i mitt fotbollslag, min finaste läger-tre-grupp, alla fina SKU:are, folket på jobbet, familjen Jarl och en hel del fler folk. Tack, ni har fått mig att må så bra som jag har gjort och gör!
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009. Säg inte viktiga saker om du inte är säker på att du verkligen menar det. Lärde du dig något nytt under 2009? Jag lärde mig om livet. Vad vill du lära dig under 2010? Att spela piano!

Träning nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sandra

att fått träffa och lära känna dig har varit fantastiskt amanda så jag blir lyrisk av att veta att jag varit en del av ditt år. puss fin, pussen.

2010-01-25 @ 23:02:54
URL: http://semeli.blogg.se/
Postat av: Brage

Vad var det jag inte får veta?

2010-01-27 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0