Helg



Hei finisar!
Av någon märklig anledning så har jag inte fått det att fungera att blogga från min kära iPhone, och datorn har jag knappt igång längre.
Eftersom snyggaste Janine tycker att jag ska blogga så ska jag göra det, ett sånt där tråkigt och långt inlägg som kan vara intressant för mig att läsa i framtiden, om min helg.

Fredag: Efter en fin skoldag och ett samtal med min kära mentor Josefin så tog bussen till Vallentuna och gick hem till min Micke. Fikade, kollade lite tv och sedan sjutsade jag och Mickes fina moder Micke till träningen och åkte och handlade. Sedan lagade vi middag och bakade kladdkaka :) (liksom en glad gubbe, så INTE amanda). Efter ett tag kom min pojkvän hem från träningen och vi åt och så. Därefter såg vi på terminator, myste (länge sedan jag använde ordet!!!) och somnade sött i Mickes varma rum.

Lördag: Vi vaknade och åt frukost med finSofia. Chillade, brottades och JAG hade övertag för en gångs skull. Tog bussen hem vid halvsju och gick hem, bytte om och gick till Jasmine och hade det fint värre med henne, Frida och Hedvig. Chillade galet, körde tärningsspelet och sedan ska vi nog inte nämna mer. Vid tvåtiden gick jag hem och sov.

Söndag: Började jobbet klockan tolv och schtekte runt på Ritorno hela dagen. Mitt jobb är verkligen världens bästa! Slutade vid halv sju och tog kära sjuttiosexan hem där mammie hämtade mig vid bussen. Gjorde en idrottsuppgift, kollade på Köping och fick ett väldigt fint samtal som gjorde min dag.

Nu ska jag planera min vecka. Kommer bli galet mycket!
Den som läste allt är jättebra, puss.

Kommentarer
Postat av: janine

jag är jättebra för jag läste allt :) du är jättebra. du och micke är så fina.

2010-02-07 @ 23:35:02
URL: http://wouldwelietoyou.blogg.se/
Postat av: Annika

Hihihih gulligt att du handlade med Mickes mamma, hon är så jäkla naaaiiiss :):):):)

2010-02-08 @ 17:47:43
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0