Äntligen har jag satt upp alla fotografier.



Hela livet känns så VÄRT! Några exempel på värda saker:

- Imorgon får vi lov, en veckas välförtjänt tid att slippa spendera dagarna i våran ypperligt fina skola.
- På söndag morgon beger jag och min kära moder oss till London fram tills på onsdag kväll.
- Jag har en alldeles förträffligt bra spellista på min iPhone. Dock får ni träffa mig för att få se och höra den, och jag kan lova, den är FETT BRA! Oerfört solid!
- Allt i min nacke stod bra till, ni förstår, jag var och rönkade den idag.
- Jag får träffa min man imorgon.
- Det är den tjugofemte, detvillsäga att jag slipper ha en skrämmande liten summa på kortet.
- På lördag ska jag schteka runt på mitt jobb som jag alltid finner som en ynnerst att få tillbringa dagen på.
- Solen har hälsat på ett flertal timmar och jag blir så lycklig, så lycklig. Fånigt lycklig!
- Hedvig är obeskrivlig hon, en underbar vän som jag önskar att ni alla skulle få ta del av. Då skulle hela världen vara lycklig!
- Annikus kommer hem ikväll!

En ovärd sak:

- Min Micke beger sig till Åre på lördag och är borta tills på fredag. En vecka utan varandra, rekordlänge. Jag LÄR få äckligt mycket abstinens!

Nej vänner och bekanta (tycker om uttrycket), nu ska jag hälsa på min säng som ser ganska så jättelockande ut.
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: ebba

haha! Jo jag hittade den!

Vad heter avsnittet där man ändrar textstilen i menyn?

du veta? <3

2010-02-26 @ 18:29:25
URL: http://rostich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0