obs! varning för ful tjej



eftersom ingen fått lösenordet hit ännu så kan jag vara hur ful som helst och leka schizofren, nice. har upptäckt att detta är en återkommande pose för min del, alltid detta fina finger. du är en moggiz amanda, okej?
är klar med datorkunskapsuppgiften som det tydligen var deadline på idag 23.59 och nu är jag jättetrött men palla sova? är ändå så trött hela tiden, och det jag längtar mest till om dagarna är att få gå och lägga mig på kvällen. bra tryck amandaa, bra tryck.

ska dock äta indiskt med min karl imorgon och det är ju någonting att längta till.

hejdå alla som läser (haha, vilket är INGA)

hejdå igen (observera, till mig själv)

Kommentarer
Postat av: vendela

HEJDÅ AMANDa!!!

2010-12-10 @ 17:12:34
Postat av: vendela

tycker inte du var ful förresten

2010-12-10 @ 17:12:52
Postat av: Jasmine

hahaha riktig moggiz vännen. men FINT skare va!

2010-12-12 @ 14:02:04
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0