considerations

hej. idag har jag sjungit och jag tror nog att det gick rätt bra, iallafall för mig. visst gick vissa toner inte helt rätt, men det gör de inte alltid. enligt mina päron märktes det icke men man är ju alltid självkritisk.
sedan åkte jag till sku:s julfekke och där var det drag vill jag lova. gott var det och sedan åkte jag hem efter några timmar och nu är jag hemma och är jättetrött. lyssnar på death cab och vill inte sluta lyssna för det är ett kärt återseende. soul meets body, marching bands of manhattan, what sarah said osv. fint.
är hungrig och ska leta efter mat i köket. önska mig lycka till vendela och jasmine (de enda som har detta lösen).


Kommentarer
Postat av: vendela

känner mig speciell!!!! hoppas du lyckade till såhär i efterhand. jag ssitter i kulan och låtsas lära mig hur man gör innehållsförteckning, egentligen läser jag bara olika håkan-intervjuer. om en halvtimme äter vi då ses vi och sedan kirrar vi mvg på dataprovet!! HEJDÅÅÅ

2010-12-16 @ 11:04:42
Postat av: vendela

glömde säga att du var SÅ FANTASTISK igår!!!!!!!!!!

helt bäst och dessutom crazzzzzyzyzy snyggg åhh du är så bra

2010-12-16 @ 11:06:53
Postat av: jasiiieeeee

stolt lösenordsägare!!!! hoppas du hittade mat. det tror jag, för du satt ju på bussen imorse = du levde och svalt inte. synd det där med kemin.... julkalas snart!

2010-12-16 @ 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0