LIFTITUP



Min världensbästa blogg går sådär i dessa dar. Har ganska mycket för mig, och det känns som vanligt riktigt bra! Min kära pappa fixade min dator igår så nu funkar den galant så nu kan ni förvänta er åtminstonde liiiiiite mera bloggning från min del.

- Vi har haft långa och väldigt högljudda diskussioner i våran klass om vårat ploj-foto. Imorgon ska det bestämmas och jag lackar sönder om vi inte kommer ta vårat förslag för då kommer vi vara tråkigast i hela tidningen och det är FAN inte rätt. Punkt slut.
- Nationella i fredags gick förresten helt galet bra! Nästan mitt bästa matteprov någonsin tror jag, och det känns ju rätt fint. Blir nais på torsdag för då är det del C. :)
- Idag har jag fått en ny erfarenhet i livet och det var lärorikt!
- Bröllopsfotografen är typ den näst skönaste film jag sett. Helt jävla otrolig ju!
- Jag är rätttttttttttt så taggad på sommar och Spanien! Och skolavslutning och allt det där!
- Mitt preliminära visade fina saker så jag kommer med största sannorlikhet gå Natur-musik på ÅVA i höst. SÅ GLADIS! :)

Nei kompisar, hei med er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0