Fotobok

FUJIFILM Fotobok briljant
På en sida som heter FUJIFILM kan man beställa en fotobok. Jag älskar att se på fotona som jag tagit, och att hålla de i handen är något alldelles speciellt! det blir så mycket bättre och känns mer på riktigt. Om inte annat så blir det ju faktiskt lite mer miljövänligt på sikt, för tänk hur mycket el det drar att ha datorn igång hela tiden för att se på foton! Det drar ju lite el att göra fotona, men du kan bläddra mellan de i flera år istället. Och det är ju alltid bra att ha korten i handen, framförallt i en fotobok ifall att din dator krashar. Så det är ju bara att slå till! Och vill du göra som jag och blogga om en fotobok, klicka HÄR! Jag tycker att det låter som en ypperlig idé det här med fotobok!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

men tänk hur inte miljövänligt det är att bläddra i fotoböckerna pga alla träd som måste offras!!

(jag var bara tvungen att förstöra) hihi

2009-09-16 @ 17:28:44
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0