För att satsa det sista på mirakel

Allt kan vända så hastigt, så snabbt.
Något märkligt skedde, det var trevligt och en del tankar har retts ut. Hur du kände till exempel.
Min hand bröt ett finger, min smyckeshand alltså.
Jag saknar mina fina vänner och imorgon ska jag få träffa en vän och vi ska gymma. Jag är femton år gammal och tycker att det är trevligt.
Jag sitter hemma om dagarna och skriver om egenföretagande. Jag vill ifrån Stockholm bara för några dagar, och på torsdag klockan 05 beger jag mig till Berlin. Underbart.
Bilder kommer vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH ska du till berlin? med vem? ta mig med in din väska. åh.



och amanda. du gör mig stum tusen gånger om. att du skriver mig ett brev till mig och min brevlåda på min födelsedag gjorde mig lyrisk i hela kroppen. fråga min sambo, jag var helt ifrån mig. du tar mig till stjärnorna.



och jag vill säga så mycket tillbaka. men vem vet, det kanske kommer ett svar? (;



puss på dig i alla fall. du är fin på alla sätt.

2009-10-19 @ 23:38:40
URL: http://semeli.blogg.se/
Postat av: Jasmine

fin är du amanda,och värd det bästa.

2009-10-20 @ 16:30:22
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0