20091117



Om dagarna går jag mest runt och är glad trots det mörka vädret. för det mesta tänker jag på gymnasiet och på hur trevligt det kommer bli, dock så känns det helt absurt att lämna min trygga grundskola som är den tryggaste platsen jag vet, för resten av mitt liv. Fast jag kommer ju hälsa på, men jag kommer aldrig mer bli elev där. Allt som gör nu kommer bli för sista gången.  
Pluggar optik gör jag visst också och det känns som om provet på torsdag kommer vara väldigt enkelt. Trevligt för mig, kanske ni tycker, och det tycker jag också. Ikväll blir det tidigt i säng.
Hoppas ni mår bra, för det menar jag verkligen!


Pusskrampuss

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååååhh sushi! Så underbart gott! Vad sägs om en kväll med sushi och OC inom kort?

Och jag mår bra, och jag är så glad att du mår bra. Ta vara på sista året i grundskolan, du kommer inte ångra dig efter när du inser att det är det bästa året i hela grundskolan. PUSS!

2009-11-17 @ 21:59:24
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0