20091114


Jag, Fredrik och Joakim, mina bröder.

Jag gör som Mango och Maja och tänkte visa er lite random sms.

- Låter bra! Jag satt bredvid Amy Diamond på lunchen idag, coolt va?

- 17.30 idag, pizza utlovas!

- Hoho, ska vara fixarfrasse.

- Vad är optik?

- Du kan komma i mjukisbyxor, du kommer endå vara skitsnygg.

- Vi hoppade i din säng... Passa dig för råttan under kudden!

- Sen är det bra att tåget kommer och väldigt bra att jag bombar dig medan du jobbar.

- The master of Ritorno!!!

- Din bror köpte en wunderbaum som han ska ha i skåpet, HAHA!

- Bist zum Hässelby. (pappa skulle leka tysk!!!!)

- Jag vet inte vad jag ska svara förutom att jag känner igen mig otroligt mycket. Du är bäst. Du och jag, Gransnäs 2011!

- Hur gick det att vara fiskespö?

- HAHAHAHA, Tulle skickade en inspelning med när han sjunger.

- Amanda, jag är kär i dig.

Pusshei


Kommentarer
Postat av: Annika

Hiiiihi, ett av smsen är från mig. PUSS!

2009-12-15 @ 11:43:49
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: jasmine

haha jag gillar att typ tre är från mig!

det sista var fint.



puss

2009-12-15 @ 16:42:56
Postat av: Paulina Danielsson

Hejdu.

Nej precis tack så mycket, jag går inte runt i utmanandekläder och är tonåring. Inte vuxen så jag får vara omogen.



Och bilden hittade jag på en annan blogg och om du publicerar bilder i din blogg så får i princip vem som helst ta dom och göra vad dom vill med den. Så alla problem ute ur värden klicka på mina annonser när du endå är igång. KRAM

2009-12-15 @ 21:05:05
URL: http://paow.se
Postat av: Paulina Danielsson

Hejdu.

Nej precis tack så mycket, jag går inte runt i utmanandekläder och är tonåring. Inte vuxen så jag får vara omogen.



Och bilden hittade jag på en annan blogg och om du publicerar bilder i din blogg så får i princip vem som helst ta dom och göra vad dom vill med den. Så alla problem ute ur värden klicka på mina annonser när du endå är igång. KRAM

2009-12-15 @ 21:05:20
URL: http://paow.se
Postat av: ;

Oh my, Paow känner inte till det där med copyright skulle jag tro... Lite synd måste jag medge. Men enligt hennes egen logik så är hon tonåring så hon FÅR ju bete sig som ett svin och bryta emot lagen :). Det är okej så länge ingen annan gör det, inte sant? Allting kretsar kring henne och vi andra är bara livlösa föremål som flyter omkring...



Hon kastar endast sten i glashus, ignorera henne. Hon vill framstå som den mognaste bloggerskan men en dag så ramlar masken av och alla inser hennes bluff.. Åh vad det kommer vara roligt.



Ha det bra!

2009-12-15 @ 21:38:49
Postat av: ;

Just det.. Det är nog ingen idé att anmäla henne till blogg.se eftersom hon inte bloggar där längre. Hon kör på Wordpress nu mera. Om du verkligen överväger att anmäla så föreslår jag att du går ett steg högre, om du förstår vad jag menar ;).



:)

2009-12-15 @ 21:42:12
Postat av: Paulina Danielsson

nej då det räknas som offentligt. HAHA om jag skulle anmäla alla bilder folk "lånade" så skulle jag inte göra annat.



Så ja, polisanmäl mig. Det är ngt polisen samlar på hög men inte tar upp.Så vart vill du komma till, man ser inte ens att det är du på bilderna. Vill du jävlas eller vad är det frågan om. sopa

2009-12-15 @ 21:46:11
URL: http://paow.se
Postat av: mango

hahaha lol på Paow!!

2009-12-20 @ 11:37:42
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0