en måndag



att vara på den absolut bästa platsen jag vet. där allt är kravlöst lyckligt vackert. verkligen tack för att ni är ni. alltså på riktigt.

jag och de där två som lyser upp varenda dag funderar på att starta en egen klass och resa bort och dansa och glömma allt i en gång lärt oss. lite sådant som får än att fortsätta hoppas och drömma en smula. lovade mig själv och jörgen att jag inte skulle få några känso-/skoldippar i höst. se hur fint det gick med det!

hoppas att jag kan få sjuttonårsdagspresenter i form av fina resultat och en ledarplats. snälla snälla, det är det enda jag begär just nu!

ska sova och drömma om någonting viktigt som absolut inte har med skolan att göra.

Kommentarer
Postat av: annika

(hahahhaa andra bilden, på mig)



jag lovar dig en ledarplats och jag lovar dig min kärlek när du vill, inte bara när du fyller år.

2011-10-11 @ 09:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0