köp en harry-boy

ligger här med min skoldator som jag fick idag och testar lite saker. den var faktiskt helt okej, än så länge. det är ju iochförsig råsnällt av skolan att man får fri surf överallt, var man än är!

idag när jag kom hem hade jag ingen nyckel med mig och martin var hos oliver. som tur var har oliver världens finaste extraföräldrar (extraföräldrar för mig, ok. de är olivers riktiga päron) så richard körde och lämnade martins nyckel. richard är typ bäst i världen!

så nu är jag inne och ska väl ta och laga mig någon form av mat så att jag kan få stilla min hunger. mor, far, martin och fredrik är borta på diverse tillställningar (okej, mamma, martin och pappa är på martins match och fredrik är i frankrike). sedan kommer hedvig hit, eller jag till henne och så ska vi leka.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: vendela

fortsätt med listan!!

2011-01-28 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0