2011-01-01

Nyårsafton blev, trots alla ods, bra tillslut. Bättre än vad jag hade kunnat tro. Drack vin och glömde litegran som kändes onödigt att ha på skallen. Borde inte börja, för jag vet att om jag dricker lite måste jag dricka mer bara för att det är så skönt och smakligt. Det känns bra att det finns lösenord här så att man kan skriva precis vad man vill. Även fast ni inte bryr er, så gör ni det ändå.

Livet känns skönt ändå och jag är glad att det är nytt år nu. Vill börja om lite från början. Återkommer senare med mina nyårslöften, för de brukar faktiskt funka.

En sak till. Ska inte äta kött på hela januari, sådetså.


Kommentarer
Postat av: erika

åh fedt bra amandus med vegomånad!! du har mitt fulla stöd.

2011-01-02 @ 16:31:13
URL: http://discobarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0