skriver raport i biologi A som förhoppningsvis är min sista



vill mest äta och sova. men dagen var ändå ganska värd. men det känns som om jag studerar och studerar, men aldrig når framgång. ungefär så. längtar en aning till helgen, påsklov, sommaren och tvåan. vill bara att biologiAkemiAfysikA ska vara slut.
   annars gick det väl bra i söndags men inte så bra som jag hoppades. men men, detta gör bara att jag blir allt mer mediakritisk. hade rockkonsert i måndags vilket slog mig tre timmar innan vi stod på scenen. är alltid lika förberedd eller någonting. det gick ärligt ganska bra och jag är nog rätt nöjd. trots att jag var ful som ett as. 
   nu har jag ingen röst knappt och hade tänkt skriva klart (ja eller något) min laborationsraport och sedan ätasovaduscha.

då vet ni tänker ni kanske. ja tänker jag. då vet ni. då är vi på det klara med det hela.

Kommentarer
Postat av: vendela

du är så duktig och fin och bäst jag hoppas det går bra!!

2011-04-06 @ 23:12:09
Postat av: freddis

du är bra amanda. Jag känner igen mig såväl, jag pluggar och pluggar och hoppas på ett högt betyg men jag når ändå aldrig över G. Vill inte ha kemi, biologi och fysik :( Puss påre fina tjej!

2011-04-12 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0