Fml

För ett år sedan var allt så otroligt skönt. Jag behövde inte plugga ett dugg för ett g, läsa igenom och göra några uppgifter för ett vg och plugga några timmar för ett mvg. Skolan var så som jag ville ha det, jag bestämde lite själv och mådde bra. Varje fucking jävla dag pluggar jag den där matten men den vill inte sätta sig. Och så fort någonting är gjort i något ämne så är det prov och inlämningsuppgifter i andra. Jag har inget som kallas för liv kvar, utan jag studerar utan resultat. Önskar bara att det får släppa och käre gode gud, hjälp mig bli godkänd i matematikprovet och kemiprovet och fysikprovet. Snälla. Jag klarar inte av att misslyckas mer. FMylife.com

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du fixar det. Vi fixar det. Tillsammans. <3

2011-04-12 @ 22:39:28
URL: http://makalos.wordpress.com
Postat av: SANDRA

Men du fixar det. Om jag ändå vore ett mattegeni så skulle jag mer än gärna hjälpa dig, men Matte B var verkligen min sämsta sida. Finns det ingen lärare på skolan som kan hjälpa? Pus puss, och vet du vad? Vi ses imorgon.

2011-04-13 @ 08:27:21
Postat av: Annika

Om det finns något jag kan göra, säg till. Matte b är den äckligaste kursen jag läst så jag förstår dig, men säg till om jag kan hjälpa till. Puss

2011-04-13 @ 11:08:22
Postat av: Elin

Fina du, snart är det påsklov! Efter det är det småledigheter då och då och innna vi riktigt kommer förstå så står vi där i vita klänninga (?) och kramar Lena och Jörgen och önskar alla en fin sommar. Och när vi kommer tillbaka igen till hösten går vi i tvåan, och två kommer bli soft!

Och idag lackade jag nästan på Johan inför hela klassen hehe fast jag har lite svårt att låta arg. Vi kommer fixa det här tillsammans Amanda!!Puss.

2011-04-13 @ 21:20:25
URL: http://saknadetehavs.blogg.se/
Postat av: Clara Carlberg

Haha, Elin jag märkte att du blev lite upprörd! ;)



Amanda, underbara tjej. Det är svårt, det blir faktiskt lättare. Alla dippar i matte B och matte C ska tydligen vara en eye opener, och det är INTE långt kvar nu, ett sommarlov bort! Vi är många, vi är bättre än vi vill tro och Tillsammans klarar vi det! :) <3

2011-04-14 @ 19:24:57
Postat av: Freddis

Amanda!!!! Vi fixar Kemin tillsammans! Vi måste fixa en tid med mattias mamma på lovet, eller iallafall göra någonting så vi lyckas på provet:p Hörde att du och Jörgen också snackat om det på utvecklingssamtalet. Detta klarar vi tillsammans <3

2011-04-14 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0