svart är ingen färg, det är så man känner sig.



Sitter och gör distanstest och det känns löjligt att jag ska veta hur jag ska bete mig med min motorcykel på motorvägar. Jag ska inte ens köra motorcykel och inte heller på motorvägar. Jag ska köra moppe. Dumt att fylla år efter första oktober förra året. Men nu börjar det bli dags att bli klar med det här moppekörkortet. Tur att man har Markus i öronen. Jag har saknat honom i mitt liv, han har varit lite för mycket i bakgrunden de senaste månaderna.

Ps. Den där ringen på bilden, är det någon som sett den? Es ist weg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej fin. du är fin. fin är ordet. fin.

2010-04-21 @ 18:51:20
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0