Happy days


Fina Annikas armband i Holland

Nu har jag feber igen och mamma och pappa har tvingat mig att vara hemma resten av veckan. Det gick ganska så bra att sjunga i kyrkan, sjöng lite fel och så men jag överlevde. Sedan var det talangjakt på SKU. Det var mysigt värre!

Igår var vi på öppet hus på vallentuna gymnasium, och jag kunde faktiskt se mig själv gå runt i naturkorridoren, eftersom det var natur som lockade mest. Men det är för lite musik, så det blir ju inte Vallentuna. Jag fick höra att jag var jättebra på att sjunga på läger tre's konfirmation och då blev jag väldigt gladis.
Sedan tog vi spruta och efter det hade jag solistövning med kören. Några fick testa att sjunga solo och gissa hur det gick? Det gick otroligt bra och jag och två eller tre andra ska sjunga solo på en låt, och cirkus tre tusen personer kommer lyssna. Jag gillar mina körledare otroligt mycket för att JAG ska sjunga. Kommer bli AMAZING!
Sånna här inlägg hatar jag egentligen, men jag gillar att se tillbaka på de sedan.
God natt, kramkalas.

Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

såå fina :)

2009-11-12 @ 09:55:33
URL: http://modistiskt.se
Postat av: Lava

Hej!

Du har väl inte missat Lavas webbshopp? En butik med snygga märkeskläder. Odd Molly, Filippa K, Canade Goose och Henri Llody är bara några av märkarna som finns i butiken! Gå ni och kolla om något passar dig! www.lavastore.se



Det har även kommit en ny webbutik, www.choosestore.se Som säljer skor med ett stort utbud.



Kolla ni på webbutikerna nu! Du kanske hittar något som du fallar för!



www.lavastore.se

www.choosestore.se/



Ha en trevlig dag / Lava

2009-11-12 @ 15:37:42
URL: http://www.lavastore.se
Postat av: Annika

Jag tyckte väl att det var mina, hihi. Du var jätteduktig i kyrkan idag & på er konfirmation, och solosången kommer gå super! Grattis vännen. Puss på dig, och krya på dig igen.

2009-11-12 @ 17:19:58
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Armbanden var underbart fina, verkligen!:D

Vad jobbigt att ha feber... Hoppas verkligen att det blir bättre! Många kramar<3

2009-11-12 @ 18:35:06
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Annika

Verkligen, speciellt nu när alla inte ens känner mig så himla bra i nya klassen, så det är en stor ära! Pusssssss.

2009-11-12 @ 20:50:44
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: lättmajonnäs it is

Natur Musik @Åva is the shit!

2009-12-24 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0