Hei

Hei ! Den här helgen har varit otroligt bra men gått alldeles för fort. Igår var jag med Micke hela dagen. Sedan begav jag mig med massa fina flickor och firade Carro och åt kinamat. Sedan gick mina vänner hem till Rebecca medan jag gick tillbaka mot min Micke där han mötte mig på vägen i snöstormen. Efter att ha sett Sverige ta guld och brons så somnade vi sött. Idag hade vi det mysigt innan min moder kom och hämtade mig och jag åkte hem till min bästa vän och firade henne för hon fyller år imorgon. Nu somnar jag, god natt! ( JAG OCH MICKE HAR VARIT TILLSAMMANS I TVÅ MÅNADER IDAG, DE TVÅ BÄSTA MÅNADERNA I MITT LIV.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du är ju magisk kära Amanda. Vill ha mera bilder från mig. Mera mera mera fleeera <3

2010-02-22 @ 10:02:42
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0