[tisdag]

imorse vaknade jag med ett huvud som skrek ljusa sopranstämmor och en hel symfoniorkester som spelade (LOL det här var det roligaste jag skrivit på länge). så jag stannade hemma, somnade om, och vaknade vid tre...

har varit äcklig och bara legat i soffan, samt studerat fysikaliska begrepp.

sä här har jag sett ut:


det vill säga ganska (läs jätte men utan särskrivning) äcklig.

en annan sak som jag tycker är så otroligt komisk, är denna vargdebbatt som påpgår. Folk på landet är upprörda över att vargen lever "mitt ibland de" och "går runt och är rädda att vargen ska gå till attack". Vad är grejen, vargen är ju ett djur och vi kan ju inte direkt lägga pengar och energi på att döda vargar, när det finns så mycket viktigare saker. alltså komiskt är vad det är. jag hejar på vargen! (alltså jag är verkligen rolig idag!!!)


Kommentarer
Postat av: annika

hejhej jag vill bara säga:



<3

2011-11-23 @ 19:28:19
Postat av: jasmine

åh vad söt du är. (inte skämt)



(eller okej, erkänner.. lite kanske. men krya fining <3)

2011-11-23 @ 21:15:00
Postat av: Anonym

Hahahah, charmiga bilder.

2011-11-23 @ 21:53:49
URL: http://byragda.blogg.se/
Postat av: vendela

djurvän <333333

2011-11-24 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0