Dag 1 - en bild på mig och tio fakta om mig:



1. jag heter amanda larsson, men när jag blir äldre tänker jag byta namn till amanda asp, då det har legat i släkten men börjar dö ut.

2. jag är nyss fyllda sjutton år, men har alltid känt mig äldre än jag är. alltid blivit kallad för "lillgammal"...

3. jag går natur-musik på åva gymnasium och det är nästan ett skämt att jag går natur när jag inte alls har den slags intelligensen.

4. jag jobbar/har jobbat som cafébiträde, servitris, bröllops- dop- och begravningssångerska, säkerhetsvakt, lagerarbetare, pappersarbetare, kontorsdekoratör, konfirmandledare, kock samt städerska.

5. när jag går ut gymnasiet vill jag flytta till lund och studera mänskliga rättigheter eller statsvetenskap, och plugga något år i london.

6. jag har huvudvärk nästan varje dag, och ibland får jag migrän.

7. jag tycker att den absolut bästa platsen som finns är på gransnäs i småland.

8. jag är ganska oblyg och väldigt självständig.

9. jag har varit i lika många länder som år jag är: sverige, norge, finland, danmark, tyskland, estland, schweiz, österrike, italien, Lietzenztein, holland,cypern, spanien, england, oman, frankrike och tunisien.

10. jag skulle aldrig någonsin kunna få anorexi då jag är alldeles för förtjust i mat och tycker att det aldrig skulle vara värt att gå ner några kilo och inte få äta allt det jag är sugen på.


Kommentarer
Postat av: sara

Amanda jag vet ett till land du varit i!!!! + kul med lista.

2011-11-22 @ 07:40:49
URL: http://wilderness.webblogg.se/
Postat av: sara igen

oj. det stod visst där. hehe. då vet jag inte :(

2011-11-22 @ 07:41:26
Postat av: annika

11. jag är väldigt väldigt bra!!

2011-11-22 @ 10:53:32
Postat av: A L M A S F O T O

känner igen mig på punkt 6.. :(

2011-11-22 @ 22:13:47
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: vendela

fakta om mig: älskar att klappa på ditt hår

2011-11-24 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0