tja tja bloggen

Klagomålen väller in från olika håll då jag knappt bloggar mer. men nu är jag här! chillar i biblan med mina kompanjoner, vendela och elin. vi pluggar excell, eller pluggar och pluggar... nu orkar vi inte mer. vendela somnar och elin skriver smöriga mail till joti. eller nej inte riktigt.

snart har jag musikteori och det är ganska kul ibland och ganska tråkigt ibland. jag säger då det, ackord är INTE roligt i min värld. mer sugen på intervaller efter förra veckans prov som gick FETT. det är för övrigt redan fredag och det är rätt sjukt.

elin och vendela är asglada över att jag bloggar nu och det är väl typ bara ni som läser. funtar för övrigt på att söka till idol imorgon men jag är lite kluven. får bli spontant i sådana fall.

nu ska jag sluta spåra här på min älskade skoldator som bara låter wiowie när man öppnar vissa dokument. fuck it.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså amanda XD

2011-05-06 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0