publicerar det nu innan jag raderar allt och ångrar att jag är patetisk.

bloggningen från min sida går sådär. får ofta höra hotkommentarer från folk (mest venne och jasmine) och det känns lite creepy så here we go. detta har hänt sedan sist

-har sett säkert!, dungen och eldkvarn. mäktigast var nog att få se plura live.
-sjungit på två bröllop (=bra cash och kontakter vilket alltid är finfint)
-varit på någon s.k. "klassfest" vid en sjö dit vi gick i evigheter och aldrig fick en taxi när vi skulle hem.
-försökt springa inför cooper-testet
-pluggat kemi i evigheter
-träffat fint folk.

igår var den bästa kvällen på länge. jag var helthelt säker på att jag inte skulle klarat kemiprovet och gick och hade lite ångest men försökte att inte tänka på det. jag och micke åkte till kungsan och åt mat, såg på eldkvarn, chillade på donken osv. ville verkligen inte logga in på mailen för att se hur dåligt helkursprovet i kemi hade gått men när jag läste det så började jag nästan gråta.

"Amanda
 
Resultat: 12 G, 3 VG = 15 av 39
Betyg: G
 
Poängen var väl fördelade på de olika avsnitten. Du är godkänd på kursen.
 
/Johan"

Har aldrig tidigare varit så lycklig över ett G. måste verkligen dela med mig av min lycka till er alla så att ni känner min glädje. Jag sprang runt och var helt till mig. kemi a är verkligen min värsta kurs någonsin och jag är så lycklig över att aldrig mer ha kemi.

idag var för övrigt också en fin dag för då fick jag träffa hedvig. världsbra tjej är hon.

min blogg är mest blajjblajj om skolan för det är vad som tar min tid just nu. imorgon ska jag plugga fysik inför halvkursprovet, mitt näst sista prov i ettan. bara musikteoriprov på fredagen och sedan är jag fri. love my life.

känner att bilden ovan är väldigt passande då jag studerar fysik på den. tagen av min kära vän vendela (venne även kallad. fett namn. jag kom på det)

nä nu ska jag väl sova och känna taggen inför fysiken. ska faktiskt bli positiv av mig känner jag sådär lite spontant. kanske ska sätta upp lite mål, nu när jag ändå är på gång liksom!
hej med er.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Låter jätte kul :)

2011-06-04 @ 02:18:48
Postat av: annika

49 dagar kvar till gransnäs, w00p woop. jag pratade med annica och sa till henne att jag gärna vill bo i ett 2-rum för jag insåg att jag vill ha möjligheten att liksom komma ifrån allt lite om det behövs. hon frågade vem jag ville bo med och jag sa att jag hade pratat med svea men att det inte spelade någon roll alls, så vi får se hur det blir!! tänkte att du kanske ville veta liksom ändå. hur vi än bor så kommer vi ju hänga azmycket och det kommer bli typ bästa någonsin. PUSS!

2011-06-07 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0