söndagsångesten

tänker inte plugga mera nu, för det man inte lärt sig nu lär jag ändå inte kunna sedan och då blir allt kaotiskt. (kåos annika)

istället ska jag hetspromenera söndagsklassikern Täby runt, med mamma, pappa och Jocke! sedan ska jag handla frukt, choklad och pago till morgondagens magsår. då skriver vi helkursprov i fysik a i fyra timmar och jag har nog aldrig varit så nervös över ett prov tidigare.

imorgon när jag kommer hem är allt skolarbete för höstterminen i årskurs två över.

puss så länge


Kommentarer
Postat av: annika

hatar när det blir kaos!!!

2011-12-11 @ 21:24:12
Postat av: annika

skoja, älskar det.

2011-12-11 @ 21:24:25
Postat av: elin

haha oja ska ha den varje dag i skolan!!! (nej tänker inte visa mig i den utanför hemmet... fast i åre tänker jag bo i den!!!!)

2011-12-26 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0