looking looking, never saw anything.

Har haft en fin helg med hajk och en fin kväll med styrelsemöte. Fullspäckad I am!
Hedvig och jag är världens bästa team.
Imorgon säger jag upp min skolgång på åva och överger natur-musik till sam-musik på Dagy. Försökte verkligen trivas på åva men lyckades inte.
natur är inte min grej.

nu somnar jag och innan dess vill jag säga att jag tycker om er som läser just för att ni gör det och lägger ner eran dyrbara tid på denna lilla sketna blogg.

Må väl önskar eder Amanda.

ps. Saknar min man, jättemycket.
för mycket. ds.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

läser gör jag med glädje.

2010-09-06 @ 20:05:50
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: vendela

åh, lycka till amanda!!

2010-09-06 @ 21:21:53
Postat av: Elin

sv: du e fin! Yes box jag ska spela!:D

Hur har du det på danderyd? :D

Kramis

2010-09-10 @ 16:31:10
URL: http://thisisit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0