fladdermusen



Borde väl sova men det är så svårt. började hos en ny sångpedagog idag. gillar att vi redan satt upp ett mål inför detta år. efter första gången vi träffades. någonting säger mig att det här kommer bli början på något bra.

vill passa på att önska det fina paret sofia och lukas att ha det så kult i spanien.

gillar att komma till sku, allt känns så bra där. fick en råfin tygpåse idag från min man också. blev mycket happi.  

en sista sak också. har ont i mitt finger. skar av en bit i söndags och jag kommer inte kunna spela gitarr på jättelänge innan huden växt ut.

Må gott (som folk älskar att skriva i mail).

ps. tror jag hittat mitt inre djur idag. (ja, bävern och säl är också andra spekulanter på mitt inre djur. om ni undrar)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack fina Amanda! :)) hoppas din nya Sångpedagog var bra! Puss sistaaah!

2010-10-28 @ 07:12:58
URL: http://thisissofia.blogg.se/
Postat av: vendela

vilken söt tjej!!!!

vi saknade dig idaggggggg

2010-10-28 @ 18:05:47
Postat av: ebba

sv: Asså åhhh Amandaa!<3

2010-11-01 @ 16:15:49
URL: http://rostich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0