without love, loooooo-oooooo-oooooove.




bild ett är nya skor bild två är en gullig flicka och en moggizjag bild tre hittade jag nu när jag la över bilderna till datorn.

idag har vi projektarbetat och jag och elin var på el-avdelningen där vi var ganska så rädda natur-esteter och var jättevilsna. sen hittade vi datorsalen vi letade efter och slapp vara rädda och det var skönt visst elin och sedan hade jag glömt mitt matkort och jag var orolig att hon i receptionen skulle lacka men hon var glad och inte sur så det var bra. kändes skönt att ha med mig mentalt stöd också i form av mattias och sen väntade jag på hedvig i skolan och sedan gick vi och fikade men hon glömde plånboken i skåpet så då gick vi tillbaka och sedan fikade vi och sedan åkte hon till sin farfar och jag köpte några saker och väntade på mamma och ikväll köpte jag en vinterjacka för pappa tvingade mig. det var allt och det var skönt att skriva utan punkt för det brukar vendela göra och jag tycker om henne så därför tycker jag om det här också. bra grej, hej.


Kommentarer
Postat av: vendela

gullig tjeje och världens snyggaste skor <3

hoppas sjungningen och allt gick super, du får berätta imorgon!!!

puss puss puss sessss snart!!

2010-11-30 @ 22:12:52
Postat av: Anonym

ps är det där markus krunegård-brorn?

2010-11-30 @ 22:13:41
Postat av: Anonym

ps 2

aktuellt på skolportalen "glöm inte ditt matkort!"

<3<3<<3<33<33<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-30 @ 22:15:42
Postat av: anonym

hahhaha snabb!!!

men ska dra nu herrå

2010-11-30 @ 22:21:16
Postat av: Elin

uhh obehagliga el och galet så fina skorna är och som en kommentar på inlägget ovan kan jag inte annat än att hålla med om att bruden är snygg!

2010-12-01 @ 23:03:42
URL: http://saknadetehavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0