järnvägsspår



Mår så ypperligt bra av många anledningar men nu är jag så trött att jag somnar snart. Imorse vaknade jag av veckarklockan klockan tio över sex och micke var jättevarm och jättegosig och jättetrött och jag ville bara krypa ner igen och ge honom en puss och somna om i hans famn. Men isället gick jag upp och gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Stod i regnet utanför ritorno under ett tak och lyssnade på Lars Winnerbäck. Det var ganska fint faktiskt. Upptädde också idag men jag orkar inte föra ner det med text. Kollade fotboll i regn på en blöt pojk som jag tycker om, men det är inte heller något som bör textas.

Istället, god natt vänner och bekanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0