Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad.



Igårkväll tränade jag och tappade min stortånagel och blödde ganska så jättemycket. Sedan kom mina schnygga vänner Erika och Hedvig hit och vi hade det fint som få! (E och H: POOOOOOOSEN, jag har övat!!)
Idag är jag bara allmänt seg och har ont som tusan. Har övat inför mina intagningsprov, städat och sitter nu och gör moppeteori och lyssnar på min alldeles underbara spellista, hehe.

MICKE, jag behöver dig! Något oerhört! Imorgon, imorgon, imorgon. Det enda som finns i mina tankar. FINT!

Ps. Jag har köpt min balklänning och den är ja. Helt fantastisk enligt min åsikt, verkligen helt fantastisk. Perfekt, och det är svårt att jag ska kunna säga att någonting är perfekt, det är det verkligen. Men min klänning är perfekt, den tar perfektionismen till en ny nivå!

Kommentarer
Postat av: Annika

Får man verkligen vara såhär fin?

2010-03-05 @ 23:14:11
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är smältande söt. Och snygg! Ja, både och till och med. Kan man inte få en smygtitt på klänningen? Bara några millimeters?



Puss på dig fantastiska tjej

2010-03-07 @ 00:26:34
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0