Jag bryr mig om att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaka till dig.



Kompisar!
Den här helgen har gått alltför snabbt och varit alltför fin. Lördagens för- och eftermiddag spenderade jag på mitt kära jobb, café Ritorno. Efter en hektisk och vidrig, men ändå väldigt bra arbetsdag begav jag mig till täby och hämtade ut biobiljetter. Jag och Micke hade lite nais time at donken och sedan så såg vi Farsan.
Tog tåget hem och chillerillade lite.
Sedan somnade jag med pojken jag älskar och när vi vaknade imorse lös solen.

Idag kollade vi på en fotbollsmatch och hade det mysmys. Kärlek åt söndagar!
Ikväll har jag varit på årets första styrelsemöte och allt annat än positiva ord är uteslutna.
Sedan jag kom hem för drygt nittio minuter sedan så har jag övat på mitt intagningsprov och druckit nyponsoppa och nu ska jag sova. På tisdag ska jag föresten göra det hitills troligtvis viktigaste i mitt liv. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: hihii, amanda du är fin! pussar.

2010-03-15 @ 19:45:27
URL: http://thisissofia.blogg.se/
Postat av: Jasmine

SV: :O !!!!

2010-03-15 @ 20:29:30
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0